עו"ד סוג'וד סלימאן

עו"ד סלימאן בעלת תואר בוגר בפסיכולוגיה, תקשורת ועיתונאות מהאוניברסיטה העברית משנת 2010. בשנת 2013 סיימה את לימודיה לתואר מוסמך בתקשורת ועיתונאות בהתמחות בתקשורת פוליטית. את לימודיה לתואר בוגר במשפטים סיימה עו"ד סלימאן באוניברסיטה העברית בשנת 2019.

עו"ד סלימאן שימשה כעוזרת הוראה בפקולטה למשפטים וכעוזרת מחקר בפקולטה למדעי החברה באוניברסיטה העברית.

כמו כן, עו"ד סלימאן בעלת ניסיון בעבודה במגזר השלישי ובפיתוח וקידום פרויקטים לשינוי חברתי. בין השנים 2018-2014 עבדה עו"ד סלימאן כמנהלת החברה הערבית בארגון קשר – הבית של המשפחות המיוחדות, ובין היתר הייתה אחראית על הקמת מרכזי מידע ומיצוי זכויות של אנשים עם מוגבלות ומשפחותיהם. בנוסף, עו"ד סלימאן שימשה כמרצה ומנחת קבוצות לרבות במרכז פסג"ה במשרד החינוך ובמסגרת עבודתה ביחידה למעורבות חברתית באוניברסיטה העברית ובארגון העובדים "מען" המתמחה בזכויות עובדים בכלל וזכויות נשים בעבודה בפרט.

טרום ההתמחות עבדה עו"ד סלימאן במשרד עורכי דין שלמה לקר ובמשרד עורכי דין בכור ובן הלל המתמחים, נוסף על תחומים אחרים, בזכויות אדם.

עם סיום לימודיה למשפטים החלה עו"ד סלימאן את התמחותה במשרד קמחי, פלד, פוזנר, שילה ושות' ובשנת 2020 הצטרפה לצוות עורכי הדין של המשרד.

עו"ד סלימאן מתמחה בתחום הליטיגציה האזרחית בדגש על תחום הנזיקין, כולל תביעות נזקי גוף, רשלנות רפואית, תאונות עבודה, תאונות דרכים וחבויות. כמו כן, עו"ד סלימאן בעלת ניסיון בייצוג ובייעוץ בתחום דיני העבודה.

השכלה:

BA פסיכולוגיה, תקשורת ועיתונאות, האוניברסיטה העברית (2010).

MA תקשורת ועיתונאות בהתמחות תקשורת פוליטית, האוניברסיטה העברית (2013).

LLB האוניברסיטה העברית (2019).

הסמכנה:

לשכת עורכי הדין (2020)

שפות:

ערבית, עברית ואנגלית

עו''ד סוג'וד סלימאן